11 Nisan 2011 Pazartesi

4 ay sonunda

6 yorum:

  1. okuyan kediyi çok seviyööööööözzzzzz =)
    yorum yanıtlarımız e-postayla da gelsin istiyööözz

    YanıtlaSil
  2. bi de bu kalemlerin nedeeeen bu kadar güzel acaba?

    YanıtlaSil
  3. bi de kediyi daha çok görmek istiyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. hangi kalemlerim yahu? Sen asıl benim güzel kalemlerimi görmedin, yavaş yavaş göreceksin (: Kedi de bu aralar çok huysuz, beni rahatsız etmekten başka işi yok gibi davranıyor. En son fotoğrafını çekeyim dediğimde lense kafa attı. Ondan cezalı. Dediğin ayarı da yapıcam inşallah. Ve en son, ben de Aliş ve seni çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  5. favori bloglarımdan birisi..fırsat buldukça takip ediyorum.özellikle paylaştığın resimler çok hoş.kedi mükemmel..ama benim en çok takıldığım yer blogdaki anket bölümü.sürekli bakıyorum..lafın kısası okuyan kedi iyiki var !!!

    YanıtlaSil
  6. Heeeeyyy! Çok teşekkürler, nasıl sevindim yerimde duramıyorum.

    YanıtlaSil