26 Aralık 2011 Pazartesi

Yüzükler ve klavye tıkırtıları.

Her ne kadar Elif Şafak sevdiğim yazarların semtinden geçmese de, bir süre önce, hatta epey bir süre önce bir röportajında okumuştum. Yazarlar ile yapılan her röportajda olduğu gibi nerelerde, nasıl koşullar altında kendisini en çok yazmaya uygun hissettiği ile ilgili bir soru vardı. Yanlış hatırlamıyorsam fırınların, yemek kokularının olduğu yerlerin ona ilham verdiğini söylemişti. Sonra kalem- kağıt ikilisinden yana mı yoksa klavye tıkırtılarından mı taraf olduğunu sormuşlardı. O da klavye demişti. Ama bir detay vardı. Klavyede tuşlara parmaklarını yerleştirmeden önce çeşit çeşit yüzüklerini takmadan olmazdı. 


Bu aralar bende de böyle bir takıntı var. Tam anlamıyla bir "tak"ıntı hem de. Hele ki final dönemine girmişken. Hele ki bloga tam gaz yazılar yazıyorken (çok okunmadığını düşünüyor da olsam). Yüzüklerimi kutulardan çıkarıp, masamda kalemliğin yakınlarına koyma vakti geldi. 


Siz de bir deneyin, sevebilirsiniz (:

6 yorum:

  1. Ben genellikle yüzük, saat, bilezik, vs. ne varsa çıkarıyorum klavyeye geçmeden önce. Çıkarmayı atladıklarım olursa da tıkırdamaya başladıklarında çıkarıveriyorum hemen. O tıkırtıları pozitif bir şey olarak düşünmemiştim hiç.

    YanıtlaSil
  2. yazılarının okunmadığını, bloğuna girilmediğini düşünüyorsan blogger'dan tıklanma istatistiklerine bakabilirsin okuyan kedi. kumanda panelinden istatistiklere tıkladığında günlük, haftalık, aylık tıklanma grafiğini göreceksin. ancak buna gerek yok, biz seni okuyoruz zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Ben okuyorum.Yazıların çok kaliteli.
    Okunmuyo diye yazmayı kesmezsin umarım.:)

    YanıtlaSil
  4. İnce yüzükler olmalı parmaklarımda klavyede yazarken. Tırnaklarım da mutlaka ojeli ve biraz uzun olmalı ki tırnağın tuşa değdiğinde çıkardığı ses bana ilham versin :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de Tery Eagleton Kötülük Üzerine Bir Deneme'den bir alıntı ararken bu sayfaya denk geldim. Yazdıkların çok güzel. Bir de şu yüzüklü fotograf ve yüzükleri masana dizmen. Bu eylemini yılbaşı ve yakın zamanda doğum günü hediyesi olarak gelen yüzüklerimi 1 saat önce masama dizip çalışmaya koyulmuşken okumam ayrıca küçük güzel bir tesadüf oldu. Bir de tabi kediler çok güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. İyi bir takıntıymış. Bir gün denerim. Önce bir kaç büyük yüzük daha almalıyım, gerçi.

    YanıtlaSil