5 Ocak 2012 Perşembe

"Edebiyat Notları" serisi başlıyor!



Merhaba herkese,

Okunmuş ama bloga yazılmayı bekleyen kitapları bir araya topladım da geçen gün, utandım kendimden. Yaptığım gerçekten ayıp artık. Ama söz, birazcık geçsin şu finaller, başımı kaldırabileyim masadan, hepsini bir bir yazıcam.

Bu arada Orhan Pamuk yazımın birinci bölümünü koydum, ikinci, daha az akademik bir dilde yazılmış olan da az sonra gelecek.

Bir de haber size, bu aralar yine sıklıkla edebiyat teorisi/kuramı üzerine bir şeyler okuyorum. Bu nedenle, kitap yazılarından bağımsız olarak bunlara da yer vermeyi düşünüyorum, "Edebiyat Notları" serisi altında. Bu serinin ilk konusu olarak da Fredric Jameson ve Aiyaz Ahmad'ın Üçüncü Dünya Edebiyatı ve Ulusal Alegori çevresinde gelişmiş olan tartışmasından bahsetmek istiyorum.

Umarım ilginizi çeker (:

4 yorum:

  1. Benim çekti..Merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. hem okuduğun kitapları hem de edebiyat notlarını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Sınavlarında başarılar,yazını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil