26 Kasım 2012 Pazartesi

Yarım kalan kitaplar listesi

Daha önce defalarca şu kitap yarım bırakma işinden konuştum. Tekrarlayacak değilim. Sebebi ne olursa olsun (kitabı beğenmeme, iş-güç yoğunluğu, başka kitaplara kapılmak vs.) içim rahat etmiyor oralarda bir yerlerde kitap yarım bırakınca. Ben iki evde yaşıyor gibiyim. Bir İzmir, bir de İstanbul. Esas büyük kitaplık İzmir'de ama aktif olan kitaplar (ne de güzel tabir buldum) İstanbul'da, yanımda, liste de sadece buradaki yarım kalanlardan oluşuyor zaten.

Bu listedeki kitaplar esasında epey iyi kitaplar. Zaten hiçbirini de sıkıldım diye bırakmadım. Sadece aynı anda çok fazla kitaba dalıyorum. Akademik okumalar, tez okumaları, keyif için okunanlar...

İlginç olan, bu listedeki ilk iki kitabın yazdan beri okunmamış olmamasının sebebi de bitmelerini istememem, çünkü çok güzeller.


Liste şudur:

Yürüyen Şato - Diana Wynne Jones
Üç Kadın - Robert Musil
Katalonya'ya Selam - George Orwell
Şeyler - Georges Perec
Kadınlığın 21 Hikayesi - Murathan Mungan (der.)
Bliss & Other Stories - Katherine Mansfield
Adını Unutan Adam - Mehmet Eroğlu

2 yorum:

  1. Benim de okurken bir başka kitap alıp, dayanamayıp başladığım sonra diğerlerini boşladığım kitaplarım var. Kitaplığın önünden geçerken onlardan yana gözlerimi kaçırıyorum... En kısa zamanda gönüllerini alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Katalonya'ya Selam - George Orwell'i yeni bitirdim. İspanya iç savaşı çok ilgimi çektiği için kitap hoşuma gitti. İspanya dışından birinin bakışı hoştu. Kitap da ciddi / teorik olmadığı için rahat okunuyordu.

    YanıtlaSil