29 Mayıs 2013 Çarşamba

Japon Edebiyatı'ndan okunası kitaplar

Goodreads benim gibi liste bağımlıları için adeta bir cennet. Bu da son dönem Japon Edebiyatı'ndan yakın dönemde okumayı planladıklarıma dair bir liste.
Listenin tam hali için şuradan.

  1. Battle Royal - Koushun Takami
  2. Out - Natsuo Kirino
  3. Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu - Haruki Murakami
  4. Mutfak - Banana Yoshimoto
  5. Kumların Kadını - Kobo Abe
  6. Murasaki Shikibu'nun Günlüğü - Murasaki Shikibu
  7. Dağın Sesi - Yasunari Kawabata
  8. Kişisel Bir Sorun - Kenzaburo Oe
  9. Housekeeper and the Professor - Yoko Ogana
  10. Snakes and Earrings - Hitomi Kanehara

6 yorum:

  1. Ben de bir şeyler ekleyeyim nacizane:
    1- Bir Maskenin İtirafları - Yukio Mişima
    2- Beni Asla Bırakma - Kazuo Ishiguro ( gerçi Japon asıllı İngiliz yazar olarak geçer)

    Bir de Japon değil ama Güney Koreli bir yazar olan Kyung-Sook Shin'in Lütfen Anneme İyi Bak kitabını ekleyebilirim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, eklemeler için çok teşekkürler! Böyle böyle bir sürü listeler oluşuyor ve sonları hiç gelmiyor (:

      Sil
  2. Out - Natsuo Kirino
    Kişisel Bir Sorun - Kenzaburo Oe

    Ikisini okudum sadece :) listenin devamina gidiyorum hemen :)
    Aklina geldigime sevindim :D

    YanıtlaSil
  3. hiç okumadım galiba
    şaşkınım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan kıyısından başla, hatta bence Murakami ile başla. Çok apayrı bir dünya galiba Japon edebiyatı. Bir başlayan bağımlısı oluyor. Böyle böyle Japonca öğrenmeyi kafasına koyan arkadaşlarım bile var.

      Sil