26 Haziran 2013 Çarşamba

The Container


The Container'ı yeni keşfettim sanıyordum ki zaten bir süredir lastikli dosyalarını ve minik defterlerini kullanıyormuşum, markaya dikkat etmemişim. Son alışverişim sayesinde tekrar keşfettiğime sevindim. Öncelikle fotoğraftakileri anlatarak başlayayım.

Bir süredir pasaportum için kılıf arıyordum. Çantadan çantaya, çekmeceden çekmeceye sürüklenirken epey yıprandı. Özellikle uçağa biniş kartlarının da sığabileceği ince uzun bir şey istiyordum ancak bir süre sonra bulamayınca pes ettim, pasaportun kapakları için kılıfta karar kıldım. Sonra da The Container'dan siyah-beyaz-kırmızı şeritliyi buldum. Defter kılıfı olarak da kullanılabilir. Sarı minik zarfımsı şey ise ajandamın arka kapağına yapıştırmak için aldım, böylelikle minik ıvır zıvırları içine koyabileceğim. Defter ise her zamanki ihtiyaç, bunun desenini çok sevdim.

Pasaport kılıfı ve sarı zarfın yapıldığı materyali daha önce de duymuştum ancak ne olduğunu tam bilmiyordum. Adı "Tyvek". Şurada wiki linki var. Yırtılmayan ve suya, ısıya epey dayanıklı bir madde. Hatta evlerin dış cephe kaplamasında dahi kullanılabiliyormuş. Hem çevre dostu, hem hafif. Geçenlerde de bu maddeden yapılmış bir cüzdan aldım erkek arkadaşıma, şimdilik bir sıkıntı yok, sağlam. 

The Container yerel bir marka yanlış anlamadıysam, iletişim bilgilerinde adres olarak İstanbul var. Defter, dosya kısacası kağıt ürünleri markası. Ben gerçekten çok beğeniyorum galiba yaptıkları defterleri. İnternet sitelerine bakmadan önce de orada burada gördükçe gözüme çarpıyordu. Sitelerinde "Showreel" tabinin altında ürünlerin tanıtıldığı bir video da var bakmak isterseniz.

Siteleri pek hoş. Ancak satış noktaları yazmıyor galiba, ya da ben bulamadım. Ben Homer Kitabevi'nden aldım fotoğraftakileri.

Siteye şuradan ulaşabilirsiniz. Şuradan da Facebook sayfalarına gidilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder