13 Ekim 2013 Pazar

En Okunası Cadılı Kitaplar Listesi

Herkes pek sevmez cadı karakterini kitaplarda, filmlerde, dizilerde. Ben oldum olası çok sevdim. Küçükken az düşünmedim acaba benim 'süper' güçlerim var mı diye. O zamanlar Sabrina the Teenage Witch dizisi favorimdi, sonrasında da bu ilgi ve sevgimin devamı geldi. Goodreads'de şu liste karşıma çıkınca, bu kalabalık listeden en sevdiklerimi, okumak istediklerimi sıralayayım dedim. Yine Türkçe çevirilerini bulamadığım kitaplara da yer verdim listede. Eğer çevirileri var ama benim gözümden kaçmış ise, yorum bırakırsanız sevinirim. Sizin cadılı kitap favorileriniz hangisi, hangisi epeydir aklınızda ama bir türlü okuyamadınız?

  1. Harry Potter serisi - J.K. Rowling
  2. Narnia Günlükleri - C.S. Lewis
  3. Macbeth - William Shakespeare
  4. Sabrina the Teenage Witch serisi 
  5. Cadılar - Roald Dahl
  6. Oz Büyücüsü - L. Frank Baum
  7. A Discovery of Witches - Deborah Harkness
  8. Lanetli Batının Kötü Cadısı - Gregory Maguire
  9. Practical Magic - Alice Hoffman
  10. Yıldız Tozu - Neil Gaiman
  11. Lost Kingdoms of Karibu - Karen Prince
  12. Yürüyen Şato - Diana Wynne Jones
  13. Cadı Kız - Celia Rees
  14. Bit Pazarı Büyüleri - Kelley Armstrong
  15. The Witches of the Eastwick - John Updike
  16. Ölümcül Oyuncaklar serisi - Cassandra Clare
  17. Cadılar Dışarıda - Terry Pratchett
  18. Acemi Cadı - Rachel Hawkins
  19. Lives of the Mayfair Witches - Anne Rice
  20. Charmed Life - Diana Wynne Jones

4 yorum:

  1. bu liste çok süper oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bence de bu liste çok iyi oldu. Belki bir ara okurum bunları :)
    Bir de Kızılderililerle ilgili kitaplar listesi mi yapsan? Kızılderili kitapları okumak istiyorum ama nereden başlasam bilemiyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızılderililer hiç aklıma gelmemişti, bir yere not alıyorum (: çok sağol (:

      Sil