12 Ekim 2013 Cumartesi

Son zamanlarda ne dinliyorum?

Bu çiçeği yeni aldım, kaktüs ailesinden. Adını hatırlayamadım şimdi. Bilgisayarda efekt eklediğim için değil, kendisi çok güzel olduğu için bu kadar şahane gözükmekte (:

Bu aralar hep yumuşak tınılı, ne beni ne de kulağımı yormayacak şeyler dinliyorum. Dinlediklerimden bir demet de sizin için hazırladım.
  1. Bosphorus - Brazaville
  2. Pretty Face - Soley
  3. Elephant Gun - Beirut
  4. Take Me Somewhere Nice - Mogwai
  5. Alone in Kyoto - Air
  6. Daughter - Youth
  7. Sail - Awolnation
  8. French Navy - Camera Obscura
  9. In the Sun - She & Him
  10. I Could've Been Your Girl - She & Him
  11. Cornerstone - Arctic Monkeys
  12. Lemonade - CocoRosie
  13. Cosmic Love - Florence and the Machine
  14. Silence - Lucia
  15. I Would Die For You - Matt Walters
  16. For You - Angus & Julia Stone
  17. I'll Never Forget You - Birdy
  18. The Dreamer - The Tallest Man on Earth
  19. Ghost of Love - Marie Fisker
  20. Wonderwall - Cat Power

3 yorum:

  1. Keşke linklerini ekleseyişsin seçer seçer dinlerdik :))

    http://theclumsywriter.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çiçek çok güzelmiş ya, ben de istiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adını öğreneyim de yazayım, herkesler pek beğendi (:

      Sil